بای تا...

سلام

فعلا نیستم تا.......

بنا به 100000 تا دلیل

:(

نظرات 10 + ارسال نظر
ماریه, , دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 16:40

وااااقعا ببخشید من از دیروز عذاب وجدان دارم

ماریه, , یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 17:32

اه اه ببخشید
اون مردنایی که گفتم ی نفر به اسم مریم گفته بود بعد من فکر کردم که تویی نوشته میثم
واقعا ببخشید...

ماریه, , یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 17:29

سلام خوبی ؟؟
بابا مبارک داداشم ازدواج کنه بعد خواهرش نفهمه
خیلی خوشحال شدم
اووووووووووووووووووووووو بعد چند وقت اومدی تو وبم؟
ی سوال ؟؟
چرا می خوای بمیری؟؟؟؟
چرا از زندگی خسته شدی؟؟؟
دیگه این حرف هارو نزن باشه!!
تو الان زن داری بچه هم که قراره به زودی به خانوادتون اضافه شه... دیگه چی بهتر از این؟؟

آهان راستی من نمی دونم چجوری برم توی اون سایتت خواهرم داره ولی خب نمی تونم بهش بگم اگر کاری داری بگو .
بای بای

ماریه, , دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 18:56

سلام امروز داشتم نظرهامو همینطوری میخوندم که به میثم رسیدم والا راست میگما نشناختمولی وقتی اومدم توی وبلاگت فهمیدم تویی
خبرایی هست؟؟؟؟
که اینقدر وقتت پر؟؟؟

سلام
درگیر درس دانشگاه و اداره و شرکت و زن و انشا... تا چند سال دیگه بچه و.......

تک پر, , دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 12:05

سلام رفیق...کجایی تو پسر

ماریه, , چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 16:11

سلام :
نمی تونی بهم سر بزنی؟؟؟؟؟؟؟

آمنه, , چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 22:00

bazi vaqta delet mikhad dasteto bezari zire chunat cheshm to cheshme khoda beshi zol bezani o behesh begi "ke chi masalan

آمنه, , چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 21:57

بدترین شکست عشقیه عمرمو کلاس سوم خوردم که فهمیدم جایزه ها رو مامانم میداده به معلمم

آمنه, , چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 21:53

وقتی تنهام گذاشت و رفت بهش گفتم:خط زدن بر من پایان من نیست آغاز تو نیز نمیشود
این تو نیستی که مرا فراموش کردی این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند
صحبت از فراموشی نیست صحبت از لیاقت است
محکم تر از آنم که برای تنها نبودنم انچه که اسمش را غرور گذاشتم برایت به زمین بکوبم
احساس من قیمتی داشت که تو برای پرداختن آن فقیر بودی.

__ * U and MI * __, , جمعه 5 آبان 1391 ساعت 16:35 http://uandmilove.blogfa.com/

سلام
من آپم
اگر خواستی و اگر تونستی ی سری هم به من بزن
واا مگه چقدر کار داری
خیلی دلم تنگ شده حتما تا100000 ماه دیگه یا بهتره بگم تا هزار سال دیگه میای بهم سر می زنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد