پنجره ای رو به دلتنگی....

بچه ها یادتونه قبلا عنوان وبلاگ "پنجره ای رو به دلتنگی"  بود.... 

تو ABOUT وبلاگ اینو نوشته بودم:

 

پنجره ای رو به کوچه های دلتنگی باز می کنم تا در کنار تو و به نام تو آغاز کنم قصه ام را...
پا در خلوت برهنه ی تنهاییت می گذارم تا شعر شوم و از تو جاری شوم...
می نویسم فقط برای تو
تو که حس دوباره مردن را در من زنده کردی
مردن برای ماندنت!زیباترین حسی که اموختم
و مردن از نبودنت!تلخ ترین طعمی که چشیدم
تو حس تازه ی یک واژه ی کهنه در دفتر شعر من هستی
ای تبلور شعور شعر شاعرانه ی احساس!بمان در دفتر قلبم

نویسنده:من! یه تنهای تنها
خواننده: تو! یه تنهای تنها

یادش بخیر...... 

اینو که می خونم همه ی اون موسیقی هایی که اون روزا گوش می کردم تو ذهنم اجرا میشه. 

چقدر روزهای خوبی بود 

هر روز کلی ادم سر به وبم میزدن و شعر ٬خاطره٬دلنوشته و کلی چیزه دیگه برام مینوشتن 

یادش بخیر......

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا.دختر بابا, , جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 01:23

سلام .مرسی تو خوبی؟
بالاخره امتحانو دادم.ممنون

سارا.دختر بابا, , یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 20:46

سلام میثم.خوشحالم ک دوباره اومدی.من هنوز تو لینکام پنجره ای رو به دلتنگی نوشتمت.
راستی اپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد