همین خوبه(ابی)

همین خوبه که غیر از تو همه از خاطرم میرن

هنوز گاهی سراغت رو از این دیوونه میگیرن

 

به جز تو همه میدونن واست این مرد می میره

واسه همین جداییت رو کسی جدی نمی گیره

 

همین خوبه همین خوبه
            همین خوبه همین خوبه

 

همین خوبه که با اینکه چشاتو روی من بستی

تو چندتا خاطره با من هنوزم مشترک هستی

 

همین خوبه که آرومی و حس میکنی آزادی

که دست کم تو عکسامون هنوزم پیشم ایستادی

 

واسه من کافیه اینکه تو از من خاطره داری

به یادشون که می افتی واسه من وقت میذاری

 

همین خوبه همین خوبه
            همین خوبه همین خوبه

 

همین خوبه که با اینکه سراغ از من نمیگیری

ولی تا حرف من میشه یه لحظه تو خودت میری

 

به جز تو همه میدونن واست این مرد می میره

واسه همین جداییت رو کسی جدی نمی گیره

 

همین خوبه همین خوبه
            همین خوبه همین خوبه



نظرات 1 + ارسال نظر
ماریه سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 15:53 http://cheshme-bar0oni.blogfa.com

بدوووووووووو بیاااااا[چشمک]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد