الو

این اهنگ 1000 تا خاطره خوب و بد رو تو ذهنم تداعی می کنم

هر وقت گوش می کنم نا خود اگاه بغض میکنم.


الو چرا قطع کردی
چرا دوباره قهر کردی
یه چیز می پرسم
بعد دیگه کاریت ندارم
الو می شه برگردی
الو می شه برگردی
الو خوب گوشاتو وا کن
به نگاه به قبلا کن
حرفمو می زنم بعدشم گوشی رو می زارم
خودت اگه خواستی صدام کن
الو سلام نمی تونم از فکرت درام
من هنوزم مثل قبلام
هنوز مثل نفسی برام
الو سلام نمی تونم از فکرت درام
من هنوزم مثل قبلام
هنوز مثل نفسی برام
اصلا نداشتم روز خوبی
دیگه بوی اون نیست
فکر کردم خونه موندی
ولی رفتی واسه من چیزنمونده
مگه می شه نباشیو
دور بر من شلوغ باشه
یه دیونه که دوست داره
صبح بخوابه و غروب پاشه
تو از من یه عصبی ساختی
که هی داد بزنه تو روت وایسه
تو معلوم نبود حرفات کدومش
دروغه کدومش راسته
تو با نگات می چزونی
اصلا بعید نیست بتونی بدون من
بتونی بمونی و بری با اونا که دوستشونی
الو ندیدی چه سرده خونه
پاشو بیا این به نفع هر دومونه
اخه دیونه جز تو کی گرمه دستاش
دیگه نرو یکم فکر منم باش
الو چرا قطع کردی
چرا دوباره قهر کردی
یه چیز می پرسم
بعد دیگه کاریت ندارم
الو می شه برگردی
الو می شه برگردی
الو سلام نمی تونم از فکرت درام
من هنوزم مثل قبلام
هنوز مثل نفسی برام


هیچوقت اون لحظه های بد رو فراموش نمی کنم!

این اهنگ حس مردن رو تو من زنده می کنه!

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا.دختر بابا جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 22:23 http://sarafaramarzi.blogfa.com

چرا بعضی خاطرات دردناکن....
در جواب پستم باید بگم نظرم کاملا با تو فرق داره .ادم باید تا اخرین لحظه امید داشته باشه.
همیشه لحظه ی اخر خدا نزدیک تر میشه

سارا.دختر بابا جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 11:11 http://www.sarafaramarzi.blogfa.com

چ قدر دردناک...
اما ادم باید از اشتباهات گذشته عبرت بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد