تبریک

تبریکات بسیار زیاد و فراوون

به دوستای عزیز تر از جون

تبریک واسه عید فطر امسال

الهی خوش باشید بیشتر از پارسال



:دی

قافیه رو داشتی

هیچی دیگه!همین

عیدت مبارک

بوس


متن ترانه رویای من(ابی و شادمهر)

من من من من من
رویایی دارم
رویای آزادی
رویایِ یک رقص بی وقفه از شادی


من من من من من
رویایی دارم
از جنس بیداری
رویای تسکین این درد تکراری
درد جهانی که از عشق ، تهی میشه
درد درختی که می خشکه از ریشه
درد زنایی که محکوم آزارن

یا کودکایی که تو چرخه ی کارن


تعبیر این رویا
درمون دردامه
درمون این دردا
تعبیر رویامه


رویای من اینه
دنیای بی کینه
دنیای بی کینه
رویای من اینه


من من من من من
رویایی دارم
رویای رنگارنگ
رویای دنیایی سبز و بدون جنگ


من من من من من
رویایی دارم
که غیر ممکن نیست
دنیایی که پاکه از تابلوهای ایست
دنیایی که بمب و موشک نمیسازه
موشک روی خواب کودک نمیندازه
دنیایی که توی اون زندون ها تعطیلن
آدمها به جرم پرسش ...نمیمیرن...نمی میرن


اسمم داره یادم میره

اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمی کنی
حالا که عاشقت شدم تو اعتنا نمی کنی
دلتنگتر میشم ولی نشنیده می گیری منو
هنوز همه حال تو رو از من فقط می پرسنو...

با این که با من نیستی دیوونه میشم از غمت
اصلا نمی خوام بشنوم که اشتباه گرفتمت
داشتن تو کوتاه بود اما همونم کم نبود
گذشته بودم از همه هیچ کس به غیر تو نبود...

حقیقیتو می دونی و ازم دفاع نمی کنی
کنار تو می میرم و تو اعتنا نمی کنی
مردم تو رو از چشم من امشب تماشا می کنن
فردا غریبه ها منو پیش تو پیدا می کنن...

کاش اتفاقی رد بشی از کوچه های دلخوری
به روم نیارم که چقد می خوام که از پیشم نری
هر بار با شنیدن صدای تو آروم شدم
حتی واسه ی رفتنت پیش همه محکوم شدم...

اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمی کنی
حالا که عاشقت شدم تو اعتنا نمی کنی
دلتنگتر میشم ولی نشنیده می گیری منو
هنوز همه حال تو رو از من فقط می پرسنو...

 

تکست آهنگ حس معمولی از عمو تتل


میدونم تو هم یکی مثلِ من بودی
یه رابطه تکراری یه حسِ معمولی
نداریم هیچکدوم مثکه منظوری
تو هم ناراحتی از این قصه بدجوری
تو با اون خنده های فیکِ مصنوعی
یه آدمِ دیگه پشتِ این فیسِ مظلومی
تلفن حرف زدنات نصفِ شب زوری
یکی هم که فراموشت شده اسمش از دوری

یادت نیست وقتی بودی دِپرِس بدجوری
تو بغلِ من میکردی گریه مست بودی
ما میتونستیم ولی حیف که ترسویی
تو تو چیزایی که تو این بینِ مسئولی
یادت نیست وقتی بودی دِپرِس بدجوری
تو بغلِ من میکردی گریه مست بودی
ما میتونستیم ولی حیف که ترسویی
تو تو چیزایی که تو این بینِ مسئولی

کی جز تو میمونه پیشم
شبِ تو با کی صبح شد
چرا بیخود مرد اون روزامونو
چرا اینطور شد
بگو کی جز تو میمونه پیشم
شبِ تو با کی صبح شد
چرا بیخود مرد اون روزامونو
چرا اینطور شد

کاش میشد اون روزامون یه ثانیه وایسه
کشکی میدیدم دلِ تو منو یه بار دیگه خواسته
چطور دلت اُمد دل منو بزاری ببازه
بجز تو این دیوونه با کی بسازه
کاشکی یکی پیدا بشه و یه راهی بشناسه
که بفهمم دلت تازگیا چرا بی احساسه
کاشکی بشه از این حرفا تو بسازی یه پازل
تا شاید شروع بشه یه بازیه تازه
کــه باز ببینم منو دیدی دست تکون میدی
پیش همیم ولی بسِمون نی این
دوباره به منِ خسته جون میدی
با چشات هرچی توی دلِت هست نشون میدی
تو از پنجره دست تکون میدی
پیش همیم ولی بسِمون نی این
دوباره به منِ خسته جون میدی
با چشات هرچی توی دلِت هست نشون میدی

کی جز تو میمونه پیشم
شبِ تو با کی صبح شد
چرا بیخود مرد اون روزامونو
چرا اینطور شد
بگو کی جز تو میمونه پیشم
شبِ تو با کی صبح شد
چرا بیخود مرد اون روزامونو
چرا اینطور شد

کی جز تو میمونه پیشم
شبِ تو با کی صبح شد
چرا بیخود مرد اون روزامونو
چرا اینطور شد
بگو کی جز تو میمونه پیشم
شبِ تو با کی صبح شد
چرا بیخود مرد اون روزامونو
چرا اینطور شد