درد شخصی

تو نمی دانی درد من چیست!؟

تو حتی برای یک لحظه نمی توانی بچشی این طعم تلخی که من هر روز هزار بار نوش می کنم

ای کاش تو نبودی!

ای کاش من نبودم.آری ای کاش من نبودم که نمی دیدم این جهان را که سراسر برایم درد و رنج است.

ای کاش می فهمیدی که چه می گویم

ای کاش می دانستی که در دنیای کوچک من، "مهم" چگونه معنی می شود.

ای کاش خبر داشتی از کتاب واژگان ذهنم، که در آن درد شخصی به خنده دار ترین شکل برایت معنی می شود.

شاید هیچ گاه واژه هایم را لمس نکردی

بغض هر انسان که به درد من دچار است گلویم را می فشارد...

شاعری، دنیای این روز های خودش را با جامه ی تنش اندازه می گرفت!می خواهم بگویم خوش به حالش که دنیایش از دنیای من بزرگتر است

چرا که همه ی دنیای من در ذهن غمگینم خلاصه می شود...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ‌ن:مخاطب ندارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
صبا ۳۰ تهران سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 14:45 http://www.seawindow.bligfa.com

سلام
مدتی در زمان گم شدم . گفتم : شاید این راه افاقه کند . نشد.
دیدم برگردم و با دوستان باشم بهتر است.
سال نو مبارک.
دیر شد.
تبریکم را می گویم.
ولی همیشه برای سلام دادن به یک دوست دیر نیست، بهانه هم کم نیست.
چرا فکر میکنم کمی دلت تلخه؟
ناراحتی رو بده دست باد.
خدا خودش میدونه باهاش چیکار کنه.

ناراحتی هامو دست باد دادم اما باد اونو همه جای دلم پخش کرد

mehrnaz دوشنبه 21 فروردین 1391 ساعت 14:35

حرف دلم بود
مرسی

منم از ته دل غمگینم اینو نوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد