دل نوشته

دوستای خیلی قدیمی(اونایی که 2سال پیش میومدن تو وبم)حتما یادشونه قبلا سه تابخش تو وب بود واسه نوشتن :

بیوگرافی

خاطره

و دل نوشته

میخام دوباره این سه تا بخشو راه بندازم ودل نوشته هامو همونجا بنویسم


دل نوشته:

می تونید به ادامه مطلب برید و هرچی دلتون می خواد بنویسید

شعر،گلایه،دلنوشته،گفتگو با دیگران و..........

خیلیا قبلنا اومدن برامون نوشتن میتونید اونارم بخونید

ادامه مطلب

خاطره

دوستای خیلی قدیمی(اونایی که 2 سال پیش میومدن تو وبم)حتما یادشونه قبلا سه تابخش تو وب بود واسه نوشتن :

بیوگرافی

خاطره

و دل نوشته

میخام دوباره این سه تا بخشو راه بندازم ودل نوشته هامو همونجا بنویسم


خاطره:

دوستای خوبم می تونید همه ی خاطرات بامزه،بی مزه،قدیمی ،جدید،تلخ،شیرین و... خودتون رو اینجا ثبت کنید تا همگی اونو بخونیم

خیلیا قبلنا اومدن برامون نوشتن میتونید اونارم بخونید

برای ثبت خاطره و یا مشاهده خاطرات دوستان دیگه به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب

بیوگرافی

دوستای خیلی قدیمی(اونایی که 2 سال پیش میومدن تو وبم)حتما یادشونه قبلا سه تابخش تو وب بود واسه نوشتن :

بیوگرافی

خاطره

و دل نوشته

میخام دوباره این سه تا بخشو راه بندازم ودل نوشته هامو همونجا بنویسم


بیوگرافی:

دوستان می خام همه رفقایی که میان اینجا و سر میزنن مشخصاتشونو بنویسن که هم بعنوان یادگاری اسم شون اینجا بمونه و هم رفقا بیشتر با هم دیگه اشنا بشن....

اگه دوست دارید به ادامه مطلب برید و

اسم سن شهر رشته تحصیلی شغل ایمیل و.... هر چی که مربوط به خودتونه بنویسید تا اگه چند سال دیگه هر کدوممون اینجا اومدیم با لبخند ازهم دیگه یاد کنیم


ادامه مطلب

برای داش حسام

اپ امشبم چند بخش داره

پارت1 واسه داداش گلم:

امشب قصه تموم میشه غصه.....


اخ اخ ببخشید

امشب غصه گور باباش قصه هم ک.....ن لقش

به ادمای این دنیا دل نبند

حرفاشون الکیه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پارت 2 چند تا خاطره خنده دار:

چند وقت پیش یه مشتری داشتم اومد یه جنس خرید شد7000 تومن مشتری بعدی اومد گفت چقد میشه گفتم 6.500

قاطی کرد گفت چرا به اون 7دادی

اخه من به این چی بگم؟

مردم از خنده گفتم این فرق میکنه

-------------------------------------

کالباس اوردیم یه خورده کلفت و دراز بود

دادم دسته دختره

میخنده

اخه چرا اینقد ذهنشون منفیه

یه بارم از همون دادم به یه پسره

میگه داش چرا میدی دستم ادم خجالت میکشه

-------------------------------------

یه همکار دارم ازون دخترای اوسگل از خود راضی

میگه 1000 تومن داری بهم بدی

بهش 2تا 500 دادم

میگه نه 1000 تومنی میخام!!!!!!!!!!

(ایکیوش به پهنا تو حلقم)

میگم مگه نمی خوای بدی به مشتری

میگه نه کارش دارم

اومدم اینور دیدم جفت 500ی ها رو داد به مشتری

عجب رویی داره

-------------------------------------

دوباره همون دختره اومده میگه کمکم میکنی میزمو جابجا کنم

گفتم باشه

من داشتم هل میدادم اون داشت میکشید

بعد در اومده میگه یه کم دیگه میزو میکشی بیاد سمت من!!!!!

:|

من چی بهش بگم

گفتم من باید هل بدمااااااااااااا

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پارت 3 حرف دلم:

بازم واسه اونی که اینو نمی خونه:

بعد از تو الکل خورد مرا مست خوابیدم

بعد از تو با هرکس بود و هست خوابیدم

هر اتفاقی که برام میوفته هر چی که میشه تقصیر منه!

اما تو هم نقش داری


دل ساده...

تقصیر من چیه که دلم برات تنگ میشه!؟

دله دیگه منطق که سرش نمی شه!

به من چه که چشام میخوان ببیننت؟

گناه من چیه که می خوام صداتو بشنوم؟

اصلا به من ربطی نداره! دلم خواسته دوست داشته باشم!

چون خیلی ساده ام باید اینطوری عذاب بشم؟

ینی هرکی نامرد و بی معرفت باشه بهتره؟

چه جوری میشه ادم دلش سنگ بشه؟میخوام دل‌سنگ بشم اما نمیشه!

چرا حافظم ضعیف نیس؟

یا اصن چرا یادم نیس پارسال این موقع چکار کردم،اما لحظه لحظه ی باتو بودنو یادمه!؟

چرا بهت وابسته شدم؟

این سوالو کی جواب میده؟

مگه من خواستم پیشم باشی

دلم تورو میخواد

یادمه بچه بودیم وقتی یه خوراکی هوس می کردیم می گفتن بهش بدید بخوره دلش میخواد!گناه داره...

پس الان چرا یکی نیس تو رو به من بده؟

دلم تورو می خواد

هوس کردم همیشه داشته باشمت

چرا نمی فهمی؟

اااااااااه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن:خاک بر سرم!

پ.ن:اگه اپم بی معنی بود ببخشید

پ.ن:دل تنگ یعنی من! دل تنگ یعنی تو؟؟؟

پ.ن:میدونم!خیلی احمقم

پ.ن:واسه اونکه دیگه نیست

بغض...

لعنت به این بغض!
گلومو فشار میده!
پایین نمیره
بازم یه لیوان دیگه اب خوردم!
نه می شکنه نه فرو می ریزه
رفتم دکتر میگم گلوم درد میکنه!میگه چیزی نیست

پس این چه دردیه که همیشه با خاطراتت دو باره تازه میشه

گفتم برو !

خیال میکردم نباشی همه چی درست می شه

اما یادم رفت بگم خاطراتتم ببر

حالا نیستی و هزار تا داغ رو دلمه

الان که نیستی عکسات ازارم میده

لعنت به هرچی فاصله‌س

لعنت به این دیوار بزرگ که بین دلامونه




آخ نمی دونی دلم تنگه......


اونکه رفته دیگه هیچوقت نمی اد

تا قیامت دل من گریه می خواد

اتاق آبی

یادتون باشه اون اول اول اسم وبم اتاق ابی بود

بعد گذاشتم پنجره ای رو به دلتنگی

همون موقع یه دلنوشته با قالب شعر نو گفتم ولی هنوز اپ نکرده بودم

امیدوارم خوشتون بیاد:


اتاق آبی من پنجره ای دارد رو به دل تنگی

هرگاه آن را می گشایم صدای گریه ی ابرها به گوشم می رسد
شاید آسمان هم به حال من بغض می کند
باد نعره می زند؛
زوزه کنان، شیشه تنهایی اتاقم را در هم می شکند و من، طعم تلخ تنهایی را با دست سرد باد بیشتر از پیش احساس می کنم

آری باد هم پیش منه تنها خود نمایی میکند!

زخم هایم با طعنه خوش دستی خنجر دوستانم را به یادم می اورند


قلب تنهای من هم پنجره‌‌ی شکسته ای دارد رو به دلتنگی...

چه روزگاری داریم ماااااااااا

چه دوره زمونه ی باحالی داریماااااااااا

*********

یه زمان طرف یه هفته کار میکرد تا یه ماه خرج زن و بچه شو میداد

الان طرف باید یکسره کار کنه تا از گشنگی نمیرن

**********

یه زمان طرف عاشق می شد تو تاریخ ثبت می کردن(مثه لیلی و مجنون و......)

الان همه چی بهداشتی شده!بعد از 3 ماه تاریخ انقضای هر عشقی تموم میشه و طرف میره سراغ یکی دیگه

*********

یه زمان جمعه که می شد ما قد یه هفته تو همون یه روز عشق و حال می کردیم الان جمعه ها در عرض یه چشم بهم زدن تموم میشه

*********

یه زمان تو مدرسه ناظمممون سر صف ازجلو نظام که می گفت

با تمام قوا می گفتیم الله اکبر

طوریکه لوزالمعده مون از حلق مون میزد بیرون

بعدشم مرتیکه می گفت فایده نداره از اول

از ترسمون هرچی می گفت گوش می کردیم

الااااااااان دانش اموزا خار و مادر معلما رو........... اسغفورلا

*********

راهنمایی که بودیم یه بار یادمه نزدیکه 16 متر برف اومد گفتن فقط ابتدایی ها تعطیلن

الان یه نمه بارون میاد تا اون دبیرستانشم تعطیل میکنن

*********

هیچ وقت یادم نمیره دوم ابتدایی که بودیم واسه جمعه معلممون یه تکلیفی می گفت که از 6:30 صبح تا 10 شب یه سره می شستیم می نوشتیم(پده سگ)

الان این بچه ها دو روز تعطیلن تکلیفشونم اگه با سایز درشت بنویسن نصف صفحه نمی شه

*********

یه زمان........


ینی هر چی بگم کمه

اونایی که می گن ما نسل سوخته ایم گ........ه خوردن

ما نسل خاکستر شده‌ی بر باد رفته ایم

والاااااااااااااا



نوشته شده توسط ذهن بیمارم :دی

روانیم خودتی!

پر از بیهودگی

خیلی وقت بود اپ نکرده بودم!

یا بهتره بگم حرف دلمو ننوشته بودم اما به خواسته ی یکی از دوستان اپیدم


این روزا رنگ زندگی همه ی ادما خاکستری شده!مثه هوای پاییز

این دلتنگی ها ادمو یاد سردی و عاشقی ،جدایی و دلتنگی ، فراموشی و خیلی چیزای دیگه می ندازه!

انگار که هر روز پاییزه

اما قشنگه!

می دونی چی ؟

اینکه احمقانه به اومدن بهار ایمان داشته باشیم قشنگه

برای من که یک روز زندگیم هر روز تکرار میشه

حال روزم مثه یه مرغ مهاجره که هم بالش شکسته هم هوای پرواز تو سرشه

نه پای رفتن!نه تاب ماندن


اما نشستم کنار ساحل زندگیو چشمامو به دریای دوختم

میدونم هیشکی به دادم نمیرسه اما نعره و خروش دریا بهم میگه که هنوز امیدی هست!


ما که دلمون مثه کویره اما برای شما دلی مثه دریا ارزو میکنم

دریایی که از خوشی ارومه و از عشق متلاطم

بزرگی و عضمتی مثه اسمون ارزو میکنم که حتی بلندترن قله های دنیا هم دستشون بهتون نرسه


و برای دل پر سوز خودم یک نسیم دوستی....