حرف دل

تو به احساست بیاموز نفس نکشد؛هوای دلها آلوده است!

اینجا فاصله ی یک عشق تا عشق بعدی یک نخ سیگارست.....

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خدایا سر راه من کسی را قرار مده که دلتنگی و گریه های شبانه اش برای من ولی شادی اش برای دیگری باشد!

__________________________

می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من ، با دلم ، با احساسم کردند

و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند و من امروز به پایان خودم نزدیکم ،

پروردگارا! به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت
از فکر اینکه قد نکشیدم دلم گرفت
از فکر اینکه بال و پری داشتم ولی
بالاتر از خود نپریدم دلم گرفت
از اینکه با تمام پس انداز عمر خود
حتی ستاره ای نخریدم دلم گرفت
کم کم به سطح آینه ام برف می نشست
دستی بر آن سپید نکشیدم دلم گرفت
دنبال کودکی  که در آن سوی برف بود
رفتم ولی به او نرسیدم دلم گرفت
نقاشی ام تمام شد و زنگ خانه خورد
من هیچ خانه ای نکشیدم دلم گرفت
شاعر در کنار جو گذر عمر دید و من
خود را شبی در اینه دیدم دلم گرفت

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کم کم یاد خواهی گرفت
تفاوت ظریف میان نگهداشتن یک دست و زنجیر کردن یک روح را
اینکه عشق تکیه کردن نیست و رفاقت، اطمینان خاطر
و یاد میگیری که بوسه ها قرارداد نیستند
و هدیه ها، معنی عهد و پیمان نمیدهند.
کم کم یاد میگیری
که حتی نور خورشید هم میسوزاند اگر زیاد آفتاب بگیری
باید باغ ِ خودت را پرورش دهی به جای اینکه
منتظر کسی باشی تا برایت گل بیاورد.
یاد میگیری که میتوانی تحمل کنی
که محکم باشی پای هر خداحافظی
یاد می گیری که خیلی می ارزی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پ.ن:تشکر از فرستنده های این مطالب زیبا
نظرات 5 + ارسال نظر
رز جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 14:33 http://acme.blogsky.com

کاش یک نخ سیگار بود یه برگشت نگاست

یه نفر چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 23:39

حرف دل بود.....

نگار دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 14:58 http://shshf.blogfa.com/

سلام
ممنون که بهم سرزدی
قشنگ بوددددددددددددددددددددددددددددددددد
مخصوصااااا دومی

مل مل دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 14:42 http://614.blogfa.com

سلام
دلتنگی حاشا کردنی نیست که نشه حاشا بشه رفع کردنیه!
لطف کردی به من سر زدی بازهم منتظرتم

مریم شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 13:28 http://harfaydel.blogfa.com

سلام ممنون که بهمون سر زدی بازم پیشمون بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد